תפריט נגישות
ביטוח עובדים זרים - פורטל ביטוח

השוואת מחירים

מלאו פרטים וקבלו 5 הצעות מחיר בנושא
או התקשרו 050-8308999 לקבלת הצעות

השירות מוגש לגולשי האתר ללא תשלום וללא כל התחייבות

ביטוח עובדים זרים הוא ביטוח חובה לכל מעסיק עובד זר, הביטוח חל על הקשיש שמעסיק את העובד הזר, משפחתו או כל מעסיק אחר אך הוא לא חל על העובד הזר או על המוסד הסיעודי בו הוא עובד.

מידע נוסף

ביטוח לעובדים זרים צריך להיעשות אצל מבטח שלו יש רשיון בתוקף, הביטוח חייב לכלול סל שירותי בריאות והבטחת תנאים הוגנים, על המבטח להחזיק באישור מטעם המפקח על הביטוח במשרד האוצר שמאפשר לו לעשות ביטוח לעובדים זרים.

מה כולל ביטוח עובדים זרים

ביטוח עובד זר כולל שירותי רפואה כמו רופאי משפחה או רופאים מומחים, תשלום עבור פנייה לחדר מיון ואשפוז בבית החולים, ביטוח שיניים כולל עזרה ראשונה שיניים, פינוי באמבולנס, תרופות ועוד.
ביטוח לעובדים זרים דומה בהרבה לביטוח רגיל, ביטוח עובדים זרים כולל בדיקות מעבדה, בדיקות רנטגן הדמיה ו- CT, ביטוח לעובד זר אף מכסה על בדיקות פריון, חיסונים ובריאות האישה.

אז איך עושים ביטוח לעובדים זרים וכמה זה עולה

 
המעביד משלם את הביטוח ויש סכום מסוים שמנוכה מתלוש השכר של העובד הזר, החוק קובע כי ניתן לנכות משכרו החודשי של העובד הזר עד מחצית מסכום הפרמיה ששילם המעסיק על עובד שמועסק על ידי יחיד במתן טיפול סיעודי, עד שליש מסכום פרמיה ששילם המעסיק על עובדים זרים אחרים ובכל זאת לא יותר מ- 100 שקלים בחודש.

ביטוח לעובד זר - אין פשרות!


מעביד שרוצה את השקט הנפשי ביטוח עובדים זרים הוא עניין חשוב במיוחד, המעסיק לא יודע בוודאות עם מי יש לו עסק כאשר הוא שוכר עובד זר ולכן כדאי שיהיה מי שיגן עליו במקרה בו העובד יחלה ויעלה למעסיק כספים רבים משום שהוא האחראי עליו על פי חוק.

חשיבותו של ביטוח עובדים זרים

חשיבות הביטוח היא עצומה משום שהיא מכסה גם על הטסת העובד הזר חזרה לארץ מוצאו במקרה בו הוא הוכרז כלא כשיר לעבודה, העברת גופה במקרה של מוות לארץ המוצא, ביטוח למקרה מוות, ביטח נכות, מוקד שירות זמין 24 שעות ביממה ועוד.


לקבלת הצעות מחיר התקשרו 24 שעות ביממה 050-8308999.

כל הזכויות שמורות לפורטל ביטוח © 2024

סגור

השוואת מחירי ביטוח עובדים זרים

אתר זה משתמש ב'עוגיות' לצרכים שונים. פרטים נוספים בהצהרת הפרטיות
[ סגור ]

שנחזור אליך עם הצעת מחיר או ייעוץ בנושא ביטוח עובדים זרים?






השירות ללא התחייבות ובחינם